1398-01-11 07:17
336
0
62245
سردار پور جمشیدیان درمنطقه سیل زده گمیشان؛

مردم نگران نباشند سپاه تا لحظه آخر درکنارشان است/ تشخیص درست سپاه در زمان های مختلف مشکلات مردم را کم کرد

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به نیاز مردم در زمانهای مختلف تصمیمات مورد نیاز هم اتخاذ می شود.

به گزارش گلستان ما سردار پور جمشیدیان در حاشیه افتتاح آخرین پل جاده خواجه نفس به گمیشان اظهار کرد: مردم نگران نباشند و بدانند سپاه همانطور که از روز اول با تشخیص درست نیاز مردم منطقه در کنار شان بود تا اخر در کنارشان می ماند.

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه گفت: با توجه به نیاز مردم در زمانهای مختلف تصمیمات مورد نیاز هم اتخاذ می شود و روزی نیاز منطقه این بود برای اینکه راه آب باز شود و مردم آق قلا نجات پیدا کنند با تشخیص کارشناسها و مردم و استانداری ریل را منفجر کنیم و زمانی لازم شد با شکاف جاده ها مسیر ها را باز کنیم که این کار انجام شد.

وی ادامه داد: امروز لازم است برای ارتباط مسیر پل احداث کنیم که این کار لازم را هم برادران ما در سپاه پاسداران انجام دادند.

سردار پور جمشیدیان افزود: روزی لازم بود قایق های ما در منطقه باشند و قایقهای سپاه را برای انتقال مردم در شهر وارد کردیم و الان هم ضروری ترین کار این است که آبهایی که از آق قلا به این منطقه آمد را به دریا برسانیم.

وی گفت: در حال حاضر بسیاری از برادران سپاه در کنار دریا برای اینکه مسیر آب را تسهیل کنند در حال انجام کار هستند.

وی افزود: با تخلیه آب منطقه نیاز ضروری مردم این است امکانات اولیه را تهیه کنیم و در کنارشان باشیم و مجموعه نیروهای سپاه پاسداران برای اینکه مشکلات این مردم کم شود در کنارشان می ماند و تا آخر در کنارشان می مانیم و نمی گذاتریم برایشان مشکلی پیش بیاید.

انتهای پیام

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.